Szukaj na tym blogu

Jak wyłączyć odświeżanie wyślij odbierz dla jednego z kont pocztowych w Outlook 2010


Jeżeli korzystacie z wielu kont pocztowych w aplikacji Microsoft Outlook, a z jakiegoś powodu dla jednego lub więcej kont nie chcecie korzystać z automatycznego odświeżania poczty można wyłączyć dla poszczególnych kont poprzez:

Włącz

1. Plik => Opcje
2. W oknie Opcje Programu Outlook wybierz Zaawansowane
3. Wyszukaj sekcję Wysyłanie Odbieranie i wciśnij przycisk Wyślij/Odbierz
4. W oknie Grupy Wyślij/Odbierz kliknij dwa razy w Wszystkie konta w okienku środkowym
5. Wyświetli się teraz widok wszystkich kont pocztowych i różne opcje do wybrania dla poszczególnych kont. Ustaw wszystko co potrzebujesz dla każdego z kont potwierdź przyciskiem OK.

To wszystko. Powodzenia.

1 komentarz:

  1. MS radzi jak usunąć konto. Porady takie, jak ta tutaj trudno znaleźć gdzie indziej. Bardzo dziękuję!

    OdpowiedzUsuń